Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Notícias
New submission
Submissions
Template
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 31 No. 77 (2020): maio/ago. 2020
Vol. 31 No. 77 (2020): maio/ago. 2020
Vol. 31 No. 77 (2020): maio/ago. 2020
Published:
2020-10-31
Full Issue
PDF (Português (Brasil))
Articles
On site external evaluation of higher education: opinions of the evaluators
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v31i77.7223
Luciana Schroeder dos Santos, Verônica Gesser
263-286
PDF (Português (Brasil))
Organizational strategies in the context of evaluation of brazilian graduate study
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v31i77.7383
Luci Mari Aparecida Rodrigues, Katia Denise Moreira, Cibele Barsalini Martins
287-317
PDF (Português (Brasil))
Evaluation algorithms: modeling and application in the student evasion study
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v31i77.7038
Marcos Antonio Martins Lima, José Leudo Maia, Ana Cléa Gomes de Sousa, Mariana Cristina Alves de Abreu, Ana Paula de Sousa Lima, Suzana de Andrade Gonçalves de Oliveira
318-340
PDF (Português (Brasil))
Social networks in the monitoring of integrated high school graduates: opportunities and limitations
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v31i77.6491
Deliane Gomes Botelho, Marcelo Ponciano da Silva, Ernani Viriato de Melo
341-365
PDF (Português (Brasil))
The literacy process and teacher training
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v31i77.6736
Maria Cecília de Oliveira Micotti, Adriana Dibbern Capicotto
366-392
PDF (Português (Brasil))
Age-grade distortion and scientific literacy in Pisa
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v31i77.7103
Andriele Ferreira Muri Leite, Alicia Maria Catalano de Bonamino
393-420
PDF (Português (Brasil))
PDF
Concepts and practices of writing assessment: training workshop in Sao Tome and Principe
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v31i77.7667
Ana Rita Gorgulho, Nilza Costa, Leonor Santos
421-445
PDF (Português (Brasil))
The hidden face of assessment in Angola
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v31i77.6816
Miguel Boa Isabel, Lucíola Licínio Santos, Alvanize Valente Fernandes Ferenc
446-471
PDF (Português (Brasil))
Gifted indicators screening scale: criterion validity
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v31i77.6794
Tatiana de Cássia Nakano, Ricardo Primi
472-495
PDF (Português (Brasil))
The adolescent in the context of high ability/giftedness: psycho-pedagogical evaluation
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v31i77.7051
Carina Alexandra Rondini
496-518
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Keywords
Press Releases
Siga a FCC
Most read articles in the last 30 days
Concepções sobre a Avaliação Escolar
444
Pressupostos para a atualização do Indicador de Alfabetismo Funcional
198
O professor e a avaliação em sala de aula
165
O clima escolar e a convivência respeitosa nas instituições educativas
145
O uso de rubricas na educação básica: Revisão e recomendações
123
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems