Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
EAE na mídia
Notícias
New submission
Submissions
Template
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 36 (2025)
Vol. 36 (2025)
Vol. 36 (2025)
Published:
2025-01-28
Articles
Assessment of professional education in federal institutes: Systematic mapping
Luciana Conceição Argôlo Correia, Alexandre Ventura, Thiago Souto Mendes
e10289
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v36.10289
The institutionalization of social impact metrics: The case of Unifesp
Gabriela de Brelaz, Izabel Patrícia Meister, Vanderlin Amorim Palmeira Júnior, Guilherme Sydow Nunes Bueno Brandão, Lidiane Cristina da Silva, Alexsandro Cardoso Carvalho
e10295
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v36.10295
On how to measure differences in educational outcomes
Rodolfo Hoffmann
e10663
pdf (Português (Brasil))
Educ@ (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v36.10663
Pisa contextual questionnaires in educational research: A systematic review
Talita Emidio Andrade Soares, Wagner dos Santos
e10949
pdf (Português (Brasil))
Educ@ (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v36.10949
The “Indigenous Knowledge at School Action” programme: A process assessment
Marina Araujo Vargas, Letícia Maria Schabbach
e10993
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v36.10993
The assessment of and for learning: Perceptions of concepts and practices
Carlos Alberto Ferreira, Elizabete Pereira
e11209
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v36.11209
Assessment instruments in active methodologies: A systematic review
Simone Luzia Duma de Oliveira, Taciane da Cunha Rocha, Jéssica Cotrim da Silva, João Paulo Aires, Eloiza Aparecida Silva de Ávila de Matos, Nilcéia Aparecida Maciel Pinheiro
e11269
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v36.11269
Mediated assessment of children aged 2 to 5 years
Nerli Nonato Ribeiro Mori, Naira Natieli de Araújo Novello
e11294
pdf (Português (Brasil))
Educ@ (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v36.11294
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Keywords
Press Releases
Siga a FCC
Most read articles in the last 30 days
Concepções sobre a Avaliação Escolar
223
Saeb e Qualidade de Ensino: algumas questões
218
O clima escolar e a convivência respeitosa nas instituições educativas
155
O professor e a avaliação em sala de aula
145
Mapeamento das produções científicas sobre o clima escolar: Revisão integrativa
136
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Mapa de Acessos