Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Notícias
New submission
Submissions
Template
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 26 No. 61: jan./abr.2015
Vol. 26 No. 61: jan./abr.2015
Vol. 26 No. 61: jan./abr.2015
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v26i61
Published:
2015-06-22
Full Issue
PDF (Português (Brasil))
Editorial
Editorial
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266103387
Comitê Editorial
6-8
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266103387
Tema em Destaque - Tendências e perspectivas em avaliação educacional
For a large scale multidimensional evaluation
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266103140
Adilson Dalben, Luana Costa Almeida
12-28
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266103140
A comparison of mathematical frameworks from Saeb and Naep
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266103029
Wallace Nascimento Pinto Junior
30-47
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266103029
Evaluative processes in virtual training environments: an interactional dialogic perspective
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102940
Carime Rossi Elias, Paloma Dias Silveira, Janete Sander Costa, Margarete Axt
48-81
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102940
Professional development indicators in teaching: construction, assessment and uses
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102859
Paulo Henrique Leal, Aline Maria de Medeiros Rodrigues Reali
82-122
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102859
Evaluation of higher education by the world of work
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102973
Gustavo Henrique Moraes, Taciana Cordazzo, Paulo Roberto Wollinger
124-144
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102973
Uma avaliação do sistema de cotas raciais da Universidade de Brasília
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102773
Francisco Augusto da Costa Garcia, Girlene Ribeiro de Jesus
146-165
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102773
Outros Temas
Influences of scientific initiation scholarship programs in graduate school
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102840
José Albertino Carvalho Lordelo, Rodrigo Ferrer de Argôlo
168-191
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102840
Excellence with equity: school factors for educational success in unfavorable circumstances
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266103115
Ernesto Martins Faria, Raquel Rangel de Meireles Guimarães
192-215
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266103115
Is social composition important for school effects in elementary school?
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102933
Flavia Pereira Xavier, Maria Teresa Gonzaga Alves
216-242
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae266102933
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Keywords
Press Releases
Siga a FCC
Most read articles in the last 30 days
Concepções sobre a Avaliação Escolar
487
Tolerância versus discriminação junto dos estudantes universitários portugueses
150
O clima escolar e a convivência respeitosa nas instituições educativas
146
Avaliação de programas sociais: conceitos e referenciais de quem a realiza
131
Confiabilidade e concordância entre juízes: aplicações na área educacional
106
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems