Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
EAE na mídia
Notícias
New submission
Submissions
Template
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 29 No. 72 (2018): set./dez. 2018
Vol. 29 No. 72 (2018): set./dez. 2018
Vol. 29 No. 72 (2018): set./dez. 2018
Published:
2018-12-20
Full Issue
PDF (Português (Brasil))
Articles
Higher education evaluation systems in Portugal and Brazil
Edilene Rocha Guimarães, Manuela Esteves
596-630
PDF (Português (Brasil))
PDF
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.5200
Design, trajectory and evaluation of a masters in education
Sueli Soares dos Santos Batista, Marília Macorin Azevedo, Emerson Freire
632-653
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.5029
Institutional assessment of a regional coordination unit of education
Maria Goreti Farias Machado, Maria Beatriz Gomes da Silva
654-682
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.4988
Implementation of educational public policies from the perspective of bureaucratic agents
Maria Océlia Mota
684-709
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.5656
Categories of teachers’ judgment: interpretations, judgments and implications
Jaqueline Maas Oliveira, Cristina Carta Cardoso de Medeiros
710-737
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.4774
Class council with student participation: understandings about learning evaluation
Rubia Cavalcante Vicente Magnata, Ana de Fátima Pereira de Sousa Abranches
738-773
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.4907
Evaluation and documentation in the cultural curriculum of Physical Education
Arthur Müller, Marcos Garcia Neira
774-800
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.5030
Teaching evaluation in Physical Education courses in Latin America
Sayonara Cunha de Paula, Amarílio Ferreira Neto, Ronildo Stieg, Wagner dos Santos
802-830
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.5326
Washback effect of an application of a proficiency examination for teachers
Rodrigo Nascimento de Queiroz, Douglas Altamiro Consolo
832-857
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.4547
Evidence of Content Validity of the Enade Psychology Assessment
Girlene Ribeiro de Jesus, Renata Manuelly de Lima Rêgo, Victor Vasconcelos de Souza
858-884
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.4897
Factors related to school delay in the state of Minas Gerais
Josiane Souza de Paula, Ana Maria de Paiva Franco, José Waldemar da Silva
886-917
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.4928
Acknowledgements
Acknowledgements
918-927
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae.v29i72.6248
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Keywords
Press Releases
Siga a FCC
Most read articles in the last 30 days
Concepções sobre a Avaliação Escolar
187
Triagem de indicadores de altas habilidades/superdotação: validade de critério
166
A institucionalização de métricas de impacto social: O caso da Unifesp
150
O professor e a avaliação em sala de aula
147
Avaliação mediada de crianças com idade entre 2 e 5 anos
130
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Mapa de Acessos